توهین (محسن نامجو) به امام زمان (عج)
به گزارش پایگاه خبری حامیان ولایت بعد از حمایت‌های دولت آلمان از شاهین نجفی و اهانت‌های این خواننده اینک محسن نامجو در آهنگی جدید به امام زمان (عج) توهین کرده و باز هم کشور‌های غربی دست به حمایت این چنین افراد گستاخی زدند.

آزادنگار حامی به نقل از حامیان ولایتت : 

به گزارش پایگاه خبری حامیان ولایت بعد از حمایت‌های دولت آلمان از شاهین نجفی و اهانت‌های این خواننده اینک محسن نامجو در آهنگی جدید به امام زمان (عج) توهین کرده و باز هم کشور‌های غربی دست به حمایت این چنین افراد گستاخی زدند.

مدتهاست برخی معاندان و مخالفان جمهوری اسلامی  ایران در کنار مبارزه با اصل نظام  به سمت توهین و دشمنی با ارزشهای مذهبی نیز روی آورده اند ، در این راستا صفحات و گروهایی در شبکه های اجتماعی با رهبری اوپزسیون خارج از کشور اقدام به طرح شبهات مذهبی نموده اند و پس از شکست در این امر به سمت فحاشی و هتاکی نسبت به ارزشهای شیعه و معصومین .

پایگاه خبری حامیان ولایت : در آشکار ترین مورد شاهین نجفی با ساخت آهنگی و اهانت آشکار به ارزشها سعی در از بین بردن قبح این گناه نمود ، پس از آن واکنشهای متفاوتی از سوی اشخاص و گروه ها گرفته شد ! و حتی مراجع عالیقدر نیز وارد ماجرا شدند و حکم ارتداد چنین اهانت هایی را صادر نمودند

محسن نامجو متولد اسفند ۱۳۵۴ در تربت جام است که سالهاست در آمریکا به سر می برد ، او نیز وابسته به جریان فتنه است که در دوران اصلاحات با سیاست های مماشات گونه اصلاح طلبان در حوزه های هنری و رسانه ای مرتبط با موسیقی مطرح شد و پس از توهین به کتاب آسمانی مسلمانان در آهنگی به نام شمس به امریکا گریخت، هم اکنون در این کشور با حمایت های مخفیانه سازمان ناتوی فرهنگی در پروژه های تخریبی علیه اعتقادات مسلمانان نقش ایفا میکند.

او قبلا نیز با ساختن یک آهنگ موهن به مقام معظم رهبری و دیگر مسئولین اهانتهایی را داشته است . محسن نامجو ظاهرا بعد از حرکت شاهین نجفی دیگر خواننده فراری که به امام زمان ، امام رضا ، و امام هادی علیه السلام اهانت کرده بود در این مسیر قرار گرفته و اقدام  به خواندن آهنگی و اهانت به حضرت صاحب الزمان (عج) کرده است

 

//9ktenews.com

در برسی این ماجرا سوالی پیش می آید و آن این است : که چگونه افرادی حاظر می شوند مرتکب چنین رفتار و اعمال غیر انسانی شوند ؟ و در قبال چه چیزی ؟ به چه قیمتی ...

بدون شک با برسی شخصیت این افراد به پوچی اهداف و ارزشهای پوشالی آنها پی می بریم ، افرادی که تمام آرزویشان زندگی در کشورهای اروپایی و غرب می باشد ! بهشت موعود را آنجا فرض میکنند و حاظرند به هر نحوی به آن برسند ! از کشور خارج می شوند ، آنجاست که متوجه واقعیت می شوند ، امثال گلشیفته فراهانی ها که برای زنده ماندن و ادامه اقامت مجبور به هر خفتی و خاری می شوند !

این خواننده مبتذل خوان که با رویکرد اجرای موسیقیایی مستهجن و طرح مسائل غیر اخلاقی و نامتعارف جنسی  می توان در رده شاهین نجفی قرار داد، پس از فرار از کشور برای مطرح شدن  نیاز به فضای مناسب داشت که با جذب در یک دانشکده امریکایی آنرا بدست آورد.

وی پس از آنکه در فتنه 88 با حمایت رسانه ای سایت های ضد انقلاب چون کلمه و جرس و رادیو فردا و صدای امریکا و ... در کنار گلشیفته فرهانی بازیگر و خواننده عریان و بی آبرو، فعالیت تخریبی خود علیه اعتقادات دینی مردم و  نظام سیاسی جمهوری اسلامی را پررنگ تر کرده  در آخرین کنسرتش  و در رویکردی مشابه  به اعتقادات مذهبی شیعیان   توهینی   بی شرمانه می کند تا روح بیمار و فکر علیلش را به طور کامل به نمایش و قضاوت عموم ایرانیان مسلمان بگذارد.

اما این حرکت رذیلانه که در همه جای دنیا در مصداق توهین به مقدسات و ادیان مختلف مذموم و مورد نکوهش است، توسط سایت بالاترین مرتبط با منوشه امیر و موساد و عوامل  سازمان سیا چون احمد باطبی در شبکه های اجتماعی فتنه گران تبلیغ و انتشار پیدا می کند تا ردپای دخالت سازمان ناتوی فرهنگی غرب پررنگ تر و شفاف تر در نزد چشمان بینای مردم دیده شود.

حرکت خزنده و موذیانه ای که برای از بین بردن حساسیت های اعتقادی و غیرت دینی ایرانیان مسلمان به کارگیری می شود و بجاست با هوشیاری و مراقبت از فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی مان برای خنثی کردن نقشه های پلید توطئه گران تلاش بیشتری کنیم.

منبع:www.9ktenews.com

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 23 شهريور 1391برچسب:توهین (محسن نامجو) به امام زمان (عج),
ارسال توسط sam

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 319
بازدید کل : 162371
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1




Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه